the only thing we have in common is our addiction to air

heej.

Vill du veta varför jag säger hej som ett tard? För att jag är trött. that's Y. Jag har en ben & jerrys som är naaaaaajs. Jag ÄLSKAR att det INTE står en scrapbox på mitt skrivbord.

Fick mina midtermgrades idag, därmed fick jag reda på att jag har goda kunskaper när det gäller att göra pannkakor. Kan man doktorera i det?

Jag mår dåligt över att mitt piano är dammigt. men det känns som att nån sugit spelglädjen ur mig. fast... när jag väl sitter där på lektionerna och spelar, då är jag så grymt mycke mer fokuserad och bättre än hemma. och defenitift bättre än när jag spelar inför någon annan.

Jag va på sån där hälso undersökningssak igår. Råkade nämna att jag gillar mina svart/vita tangenter och då fick man ju dirre krav på att spela inför skolan. Men i de momentet kom jag på en sak. Jag spelar inte piano för någon annan, utan för mig själv. För att jag ska må bra. Och jag gör det när jag känner för det. Som nu tillexempel.


Kommentarer
Postat av: En vän till ett undervattensdjur

goood. Bra där.

2010-11-14 @ 10:03:15
URL: http://poxic.blogg.se/
Postat av: En vän till ett undervattensdjur

Tack för att DU finns Amanda... fan den finaste<3 ;)



Din blogg e tillbaka.

Gilla.

2010-11-14 @ 10:05:41
URL: http://poxic.blogg.se/
Postat av: En vän till ett undervattensdjur

hahaha oj råkade klicka på tillbaka... DU kan radera den här. HAHAhA.

Du är också finast klara.

2010-11-14 @ 10:06:16
URL: http://poxic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0