ey.

Jaaaaaaaaaag är sjuk. FAN. Aja, värre saker har hänt...(it's ok when i say it. stupid.) En sak jag stör mig på, är när människor säger åt mig vad jag ska göra... så fucking irriterande, och när folk rättar mig, med du vet den där lilla överlägsna tonen i rösten. jag vill bara spy på dom människorna. Jag hatar också när folk säger att något är lame. okej, vissa saker äääär lame, men när det används hela tiden... det blir som ett grupptryck. man måste göra helt överdrivna saker tillslut, för att det inte ska klassas som lame. jag gillar inte heller när man satsar, så failar man .storyofmylife. jaaaaaa, jag är hatisk och självkritisk idag. tänk på ovanstående innan du öppnar din jävla mun.

GOOOOOD NIGHT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0