innehåller 50 ark ph-neutralt ritpapper

And that's why I brought it home.

Hej, jag gillar när man glömmer bort vad man ska skriva... *feeling human* Anyways! Idag va en intensiv dag... To say the least. Vad fan är det för fel på min skola och science? Get it to-fucking-gether. Så nu sitter jag här, min katt gav mig nyss en kram. Det va ganska konstigt. Men jag kände att jag behövde en kram. Så jag kramade tillbaka.

Vill du veta en sak jag hatar? Bara sådär random, out of the blue, by the way... Jag hatar när bloggare lägger massa energi på att be om ursäkt för att de varit dåliga på att uppdatera. Man ba; WAIT! Jag trodde alla bloggade för sin egen vinning? Eller? Jag gör det. Jag vet att jag inte har några läsare men jag bloggar för att det är najs. Se sina tankar framför sig. Få lite ordning på allt. ÄLSKA ORDNING. Fast det skulle man nog inte tro om man såg mitt rum...

Bye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0