det är pastarök faktiskt.

Jag är så galet trött, men jag känner mig för rastlös för att sova. Jag har ångest över att inte ha gjort nått skolarbete på lovet. Jag har ingen mac. Men jag har massa nya fina kläder från MONKI! Härligt när man går runt en hel dag i stan med kära Emmy och inte hittar ett skit att köpa. Sen går man in på MONKI en snabbis innan man ska på fotografiska så hittar man tre svarta toppar. NAJS.

 



Jag har tänkt på det här med deprission. Känner mig fan mano. Fast inte så allvarligt då.. Bara att jag har sånna jävla humörsvänger. Dock är det många som är deprimerade... Och några starka som tagit sig ur deprissioner i min omgivning (♥). Deprission är egentligen kvävd ilska. Ilska som man inte låtigt sig själv acceptera. Det är ganska sjukt när man försöker se känslor objektivt. Jag kom och tänka på det här när jag såg DU KOMMER ATT MÖTA EN LÅNG MÖRK FRÄMLING... (thank god for WODDY ALLAN, tänkte jag först. sen blev jag äcklad när nån sa att han är ihop med sin adoptivdotter. well. you gotta be stupid to make such good things.)



Jag har klippt av min sommar idag. Det var extremt motigt. Sen när jag hade gjort det kände jag mig lättad, nya kläder, fria armar, hej vinter.

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett långt inlägg for once :) yaaay, det var intressant tyckte jag. bra bra, skriv mer. för annars fattar man inte dig.... öhööh. och det där om att depression är kvävd ilska. det makear sense. pussen

2010-11-06 @ 23:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0