Tell me why?

I don't like mondays.


Hej dääär! Jag gjorde ett sånt där awesome stäck som kära EMMY lärt mig. Det kändes bra! :D Jag är på gott humör idag! Träffat mina underbara vänner efter lovet, alltid lika trevligt! ♥

Mycke plugg den här veckan! Men det går bra, känner mig fan motiverad att plugga! (sa hon sen pluggade hon inte). HAha. Men nej, jag ska plugga...

Jag har silvriga naglar och min nya mysiga tröja från MONKI på mig! :D Morfar har varit här och haft ner träd, så nu ser man vattnet ännu bättre... Najs... tror jag, varför ska man se vatten igentligen? Vatten är väl inte så jäkla exklusivt?

Jag tänker lägga in en bild jag tog i New York på påsklovet, för att den är så fin på min syrras mac som bakgrundsbild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0