you're not worth my tears

so why do they keep on falling?

hej. jaa du. jag vet inte riktigt vad jag ska säga. jag har haft en lugn dag... utan mycket att göra.. bakade nyss åt mamma.. hon behövde något till jobbet imorrn. sen har jag tagit en promenad med pappa och pratat om massa vettiga saker... jag har inte pluggat.

jag är trött. inte bara för att jag inte har sovit. utan trött på att inte bli respekterad, förstådd och att inte få va som jag är. jag är trött på att så fort jag inte är på topp blir jag hackad på. får man inte vara ledsen? får man inte vara snäppet lägre än på topp? 

varför får man inte säga som man känner istället för att sätta på en fake fasad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0