"Jag har massor av vänner"

Jaaaa... Det är sant. Fast jag tror att en av dom är arg på mig. Kan va för att jag sa åt henne att bry sig om sina vänner.

Well well. Det finns andra att sitta med vid i matsalen... Jag kan ju alltid sätta mig vid typ gamla "vännernas" bord. Jaaaa.... guuud va trevligt!!! Nej.

Jag vill veta om jag skrev en saaaaaaats engelska uppsats i onödan eller inte... Hummm... Jag får väl reda på det lagom till balen eller så... Hahahha, på tal om balen! Jag skissar på min klänning. Eller ja... Rättare sagt så har en klänning stalkat mitt huuuuuuveee och nu när jag ritade den kom jag på: EY! Prom is coming up... Sååå, nu får jag(I am in this together) hoppas att det kommer att fungera. This time is different, because it's all about......


                                                                                                                ...me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0