Could I sit alone and ask about my future?

Alla ba frågar.. Vad ska du göra med ditt liv? Am I supposed to have an answer? Hope not... Men vem vet i min ålder?

Det finns några saker jag är säker på att jag vill göra i mitt liv;

•Bo ½ till 3 år i New York
 -Först tänkte jag; Ett halvår blir bra i min favorit stad. Sen kom jag på att man måste ha bott där i 3 år för att få kalla sig en "new yorker" och det är fan EPIC.

•Se mamma mia i London
 -Jag vill. Inte för att jag älskar mamma mia musikalen, jag bara lovade mig själv det när jag va 9-10 år, känns bra att hålla det!

•Bo ett halvår i Paris
 -Jag älskar Paris. Need I say more?

•Jobba med något jag älskar
 -Förut, då trodde jag att ända sättet för mig att vara lycklig i framtiden var att ha en välbetalat jobb. Sen kom jag på hur glad man blir av att göra saker man älskar... Så då är det väl det man ska göra i livet, saker man älskar. Det gäller bara att ta reda på vad det är.

•Inte hamna i ett fack
 -Jag hatar att hamna i fack... Känns som en sekt typ. Jag hatar sekter... Jag ska försöka vara mångsidig och tänka "outside the box"

Jaa.. Det va allt jag kom på för tillfället, den här listan kommer att fyllas på under...well... mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0