i love the weekend until it's over

Heeeeej...

Så idag va det söndag. Jag har pluggat och sen va jag på gymmet utan att träna och åkte hem och käkade godis och pizza istället. Det gäller det att prioritera. Jag börjar ofta meningar mitt i inläggen med 'jag hatar', and now, imma do it again. Jag hatar när jag gör saker jag tvingat mig själv att inte göra. Yes... Jag hatar att vara så jävla männsklig... Kan jag inte bara få ta bort alla dåliga sidor och all otillräcklighet? Jag vill ha en mer skärp sinne. Jag vill vara den jag vill vara. Kan man inte bara få byta vissa saker över en natt. Så nu ska jag sova.. och försöka byta syn på livet.

Bye... Jag ska inte alls sova.. jag ska läsa... bye nooooooow ♥

och jag hade den inte bara därför. jag älskade det också. det va det huvudsakliga skälet. tro inte att du är anledningen till allt. bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0